1 grudnia 2011

December



???

14 komentarzy:

  1. Extra tealighty!!! no ale jaka fotunia kochana z boczku. Miło Ciebie widzieć kochana choćby zza aparatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite, że już grudzień:))
    Pogoda u nas - wiosenna:) Bardzo klimatyczny grudzień u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są te Twoje reniferki ;))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda, dzięki... musiałam się ujawnić :P żebyś nie Ty miała miała miano najpiekniejszej :P:P żartuje! wszyscy mi mówią ostatnio, że blada jestem... i tak patrze na to zdjecie to faktycznie, blada..

    Anex, chwilowo klimatyczny renifry pojechały w świat, a w domu czy w warsztacie wszędzie to samo, deski narzędzia, deski narzędzia ... i deski i narzędzia..

    Carr, chciała bym kliatycznie

    OdpowiedzUsuń
  5. hohhohoho no to teraz pojechałaś z tą ładną..proszę Cię ja i ładna? matko boska!!! na 20 focie to i ładnie wyjdę. Reszta idzie do kosza.A w realu ehhhh szkoda gadać.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  6. no i jeszcze tona tynku ofcors :P

    OdpowiedzUsuń
  7. kliatycznie ?????
    że co ????

    OdpowiedzUsuń
  8. Carr, no KLIMATYCZNIE, kilamtycznie noooo nie gadaj, że mnie nie rozumiesz:P

    Anita, thx :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te reniferki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Renek w renka- oba bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń