9 grudnia 2011

gifts with love

Tak samo jak prezenty lubię dostawać, lubię dawać. Grudzień to taki szczególny czas kiedy z racji tradycji obdarowujemy najbliższych. Sporządzamy świąteczne listy prezentów, czasem są one przemyślane i zaplanowane, czasem na szybko łapane w marketach... Jednak póki jest jeszcze chwila do świąt warto przemyśleć swoją listę, ja już zaczęłam... jak na razie zaczęłam pisać już 3 listy, które uległy zagubieniu :)  

Ogromną radość sprawia mi tez sam 'dizajn' podarunków, od kilku lat wymyślałam inny przed każdymi świętami. Dwa lata temu były złote pudełka z choinkowym ornamentem {oklejałam tłoczoną tapetą ,  sprejowałam i malowałam ornamenty), większości posłużyły one później jako pudełka do przechowywania świątecznych ozdób.
Rok temu był świąteczny papier z materiałowymi wstążkami i korzennymi ciasteczkami. 
W tym roku będzie papier do pakowania paczek, sznurki, forniry i rafia. Kupiłam taką w 3 kolorach: białym, szarym i złotym.
Jeszcze gwiazdki i reniferki, bo nie mogłam nie kupić dziś tych dziurkaczy :) 


Uważam też nie trzeba wydać kolosalnej sumy na ekskluzywne czy drogie rzeczy aby sprawić komuś radość! Będąc ostatnio w empiku szukałam jakiejś książki dla mojego Mężczyzny na mikołajki. Wpadł mi jednak do głowy inny pomysł i wybrałam kilka czasopism z regałów z jego zainteresowaniami. Które wiem, że lubi :)
W każdym jest przynajmniej jeden artykuł , który szczególnie zwrócił moją uwagę :)
Myślę, że się ucieszy i ciekawa jestem po którą gazetkę sięgnie najpierw ?

{u nas dziś spóźnione mikołajki}


dobrego weekendu :) 
Al 


{ musicie mi wybaczyć te szaro bure zdjęcia, robiłam je komórką. Bo aparat, albo zepsułam, albo pokopałam ustawienia... }

15 komentarzy:

  1. Pięknie zapakowany prezent, już samo opakowanie pewnie sprawi dużo radości, bo widać w nim włożony wkład i serce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam, że opakowanie to 70% przyjemności z prezentu. A co do czasopism to świetny pomysł.Gdyby mnie ktoś podarował parę sztuk czasopism o moim hobby byłabym naprawdę szczęśliwa bo je uwielbiam.
    Pozdrawiam
    J.

    OdpowiedzUsuń
  3. bo im prościej tym piękniej
    ależ czadowe dziurkacze ;-)
    u mnie w tym roku będzie szary papier i sznurek biało czerwony ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Joanna, wiesz ja też tak uznałam poza tym zawsze widzę jak on je ogląda i odkłada, bo twierdzi, ze nie będzie "miał czasu czytać" a jak jak będą pod ręką to może i czas się znajdzie :))


    Carr, mogę Ci trochę reniferów naprodukować :P

    Bajówka, wydaje mi się ze po opakowaniu już widać jakie było zaangażowanie w samą idee podarunku

    Syl, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie chyba jak co roku będzie szary papier, sznurek do pakowania i ususzone pomarańczki :) jakoś lubię ten zestaw i bardzo lubię pakować bliskim prezenty...to jest cały rytuał.Twój zestaw pakowalniczy jest naprawdę inspirujący :) bardzo fajny dziurkacz z reniferem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sznurki i rafia to moje klimaty! renifery super!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez uwielbiam pakować i wkładać w to serce,moim nr1 jest papier pakowy ,sznurek naturalny , tekturowe tagi i ostatnio serwetki pod ciastka:p

    OdpowiedzUsuń
  8. An, przebiłaś mnie o te serwetki pod ciastka :)tekturowe tagi są super, a ja sonie wymyśliłam ze zrobię je sama o ile projekt w fotoszopie to była bułka z masłem to z wycinaniem gorzej :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Natknęłam się na Twojego bloga całkiem przypadkiem z czego się bardzo cieszę, bo wile inspirujących rzeczy tutaj znalazłam =)
    super dziurkacze! gdzie można takie dorwać?
    pozdrawiam serdecznie =)
    http://adebska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zafascynowana Twoim blogiem i tym, jak piękne rzeczy tworzysz. Jesteś dla mnie inspiracją :) Każdy dzień zaczynam od wejścia na Czary. Niecierpliwie się gdy długo nie ma nowego wpisu :P
    Życzę Tobie, wszystkiego dobrego i jeszcze więcej tak genialnych pomysłów! :*

    Pozdrawiam, Ada.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aleksandra, witam imieniczkę :) dziurkacze można zamówić w internecie w sklepach ze scrapowuymi sprawami... a ja kupiłam w sklepie dla plastytków

    Ada, dziękuje bardzo za takie miłe słowa, od razu mam zapa do prowadzenia bloga :)

    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oprawa prezentu to rzecz ważna.Ja też co roku zastanawiam się nie tylko nad prezentami ,ale również nad opakowaniem ich.Twoje przygotowania do pakowania prezentów wyglądają świetnie, a małe reniferki to strzał w 10.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne opakowania i detale ! Uwielbiam takie surowe formy.
    uściski!

    OdpowiedzUsuń