6 grudnia 2011

prezenty...



System losujący(ten popularny, z którego korzysta większość blogerek) 
 wygenerował  komentarz nr 3
Aniu proszę Cię o kontakt, bo paczka czeka na wypisanie adresu i wysłanie :) 

dziękuję wszystkim za to, że zajrzeli na Czary z Drewna i wzięli udział w zabawie !


A ja byłam niegrzeczna, wredna, niedobra i kłótliwa
dlatego do mnie Mikołaj nie przyszedł  z czym się liczyłam 
i profilaktycznie sama sobie wczoraj sprawiłam prezent 




hasałam w nich już wczoraj cały wieczór i mnie obtarły...  
ale co tam, nie będę na każdej orientalnej imprezie straszyła brudnymi stopami :) 

a Wy jak tam? 
Grzeczne byłyście czy nie grzeczne?



27 komentarzy:

  1. Gartulacje dla Ani!!!:-))) Dzieki za zabawe!:-))) Buzka

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie byłam niegrzeczna i zero Mikołaja ;-(

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja byłam 2 nie daleko byłam od wygranej
    może jakieś ochłapy
    hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz co Carr ja tez w totka zawsze sreślam i jedno oczko za mało albo za dużo:P
    ochłapów chesz???? Mogę Ci azmaiatać trocin i ścinków z warsztatu :P:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Ani !, a ja byłam niegrzeczna bo mam grypkę od mikołaja , i grzeczna też musiałam być, bo wygrałam dzisiaj candy u Patti :)))
    buziole!

    OdpowiedzUsuń
  6. Al. wiedziałam, że mogę na Ciebie liczyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za zabawe i Gratuluje:)
    Oczywiscie ze bylam "grzeczna" i dlatego ide do kina - z kolezanka i same musimy placic za bilet;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Ula, gratulacje i zdrowia życzę :)

    Carr, dla Ciebei zawsze....

    Czarownica rozbawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę :-) A zwyciężczyni gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za świetną zabawę :)) Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej i dziękuję za miłą zabawę:) Kapciuszki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwyciężczyni, uściski dla wszystkich zwycięzonych, buziaki dla organizatorki
    M.
    P.S. Ja byłam grzeczna i Mikołaj pozwolił mi zjeść swoje ciastko i wypić mleczko, które przygotowaliśmy dla niego wieczorem. Ale prezentu nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje dla zwyciężczyni:)
    a buciki są ekstra

    OdpowiedzUsuń
  14. niegrzeczna...bo niegrzeczne dziewczynki dostają wszystko co chcą:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba byłam niegrzeczna, a liczyłam,że Mikołaj nie zauważy;-(
    Gratuluję wylosowanej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Al, niechże cię uściskam i wycałuję!!!! Na prawdę wygrałam??? te sliczności przyleca do mnie??? Ale jestem szczęśliwa - no to jednak byłam grzeczna chyba, bo jest prezent wspaniały:) Z poslizgiem ale Mikołaj dotrze...:)
    Och, baletki...pamiętam takie z podstawówki z zajęć, bom ja na tańce biegała przez osiem lat:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ana :) renifer do Ciebie, ale baletki zostają u mnie :P szkrobnij tylko gdzie mają go pocztowcy dostarczyć . Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ cudne te baleriny! uwielbiam takie obuwie - i właśnie w takich najlepiej się szaleje! (przynajmniej ja tak sądzę)

    OdpowiedzUsuń
  19. thYmka jak ja się czaiłam na nie długo i nie byłam przekonana, ale ostatnio jakoś mi zimno w nogi było na zajęciach.. więc sobie fundnęłam.

    żeby mnie tylko w piętę nie obcierały.. "rozchadzam" je właśnie i śmigam po chacie w obrotach, bo obroty się w nich robi super i nie ma tego poślizgu jak w skarpetkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ABily witam na blogu i bardzo trafne stwierdzenie!

    OdpowiedzUsuń
  21. al ,kochana gdzie można nabyć takie balerinki.Miałam podobne ale już się "znosiły' i nigdzie nie mogę takich kupić

    OdpowiedzUsuń
  22. Al -miało być DUŻĄ literą

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaga, ja te kupiłam w szkole tańca mojej za 42 zł jeśli chcesz to mogę Ci "załatwić" :)) w poniedziałek mam zajęcia. Mogę się dowiedzieć, dziewczyna miała ich cały worek w różnych rozmiarach :) może się jeszcze nie rozeszły

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za zabawę i Gratuluję Ani.

    OdpowiedzUsuń