5 grudnia 2011

niespodzianka

Jestem zła i nie dobra. Tak się poświęciłam tym gwizdkom i reniferom. Czerwieni i tematyce świąt, 
że nawet nie zauważyłam jak mi pięknie kwitną storczyki ...


 przyznaje się, ze do kwiatów ręki nie mam
podlewam je raz na miesiąc, czasem coś tam im podetnę :) 

dziękuję za życzenia zdrowia, jak pisałam nie mam czasu na chorowanie,
wypociłam się w nocy jak mysz po garści tabletek i naparków 
wstałam nówka sztuka 

zmykam na taniec 


bez mojego orientalnego poniedziałku była bym dopiero chora!



do północy czekam na listy do mikołaja !

17 komentarzy:

  1. ojjj bym musiała się poruszać, bo ostatnio mnie wszystko boli

    OdpowiedzUsuń
  2. Carr, to a się za Ciebie i nawet za wszystkie bloggerki tu zaglądające wyruszałam :P

    Myszka, dzięki :) zawsze w poniedziałki gupiejjjeeee :)

    OdpowiedzUsuń
  3. udanych zajęć:)
    a storczyk - mmm piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dzisiaj smarkam, a jutro mam zumbę ;((((( mam nadzieje się wypocić w nocy...

    mój storczyk tez zakwitł wlasnie pierwszy raZ od pół roku i od razu z 15 kwiatkami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Barbarella, ohhhh no!!! 15 kwiatków?! padam trupem z zazdrości:)
    raz byłam na zumbie pół godziny, polazłam na nią zamiast na orient bez butów. Skakałam i się świetnie bawiłam... a potem miałam pęcherze na stopach i zakwasy przez 3 dni :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobieto! Taniec orientalny- wow!
    Mowilam Ci juz, ze Twoj Header jest super? I te koniki dzisiaj u Syl- piekniuchy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dagi... nikt mi nie mówił nic o hederze :(
    nikt ORÓCZ CIEBIE!!! dziękuję :*
    Tak orient! Orinet jest wspaniałay, najlepszy, kobiecy i pozwolił mi choć trochę pozbyć się kompleksów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje storczyki kwitną tylko wtedy, kiedy sie nimi nie zajmuję... No to dałam im w końcu spokoj i rosną jak szalone
    A że Al jest nówka sztuka to widać na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Al, uwielbiam storczyki a Twoje są naprawdę piękne :)
    No,no,no ciągle mnie zaskakujesz( z tym tańcem oczywiście).Super!!
    W takim razie miłej zabawy
    J.

    OdpowiedzUsuń
  10. Maggie, thx! Testowałam układ chust, bo mam ich całą kolekcję i co tydziń robem którą zabrać :P
    ja też sie storczykami nie zajmuję :)

    Joanno chyba już nie mam czym zaskakiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz Al,że i mój ....mocno po macoszemu chowany:( tez sie do kwitnienia szykuje!!

    Tez z przypadku zauważyłam ,jak na parapecie dekoracje na swiąteczne zamierzyłam zmieniać!
    Widocznie im dobrze tak jest,raz w miesiącu może wystarczy:)
    Jak dobrze , że mama czasem wpada:)

    Ściskam Cię orientalna kobieto!!Bym Cie wysciskała normalnie ...wiesz za co?!?!

    Good night!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kaja, za to że też o kwiatki nie dbam?? :P

    OdpowiedzUsuń
  13. i wyrzynasz i tańczysz .... wszechstronna z Ciebie istota ;) ale tak taniec zadecydowanie bardziej pasuje do Twojej kruchej postaci ;)))
    a storczyki uwielbiam mam ich ze 15... nawet nie wiem dokładnie a wczoraj w sklepie widziałam niebieski jak chaberek i się zakochałam od razu.
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ula ja zawsze chciałam mieć białe storczyki, a mam 4 różowe :) Taka krucha to ja nie jestem :) ale dziękuje za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja niestety nie mam ani jednego nikt nigdy mi nie podarował ;-(

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam storczyki - wprowadzają w moim mieszkaniu wiosnę przez cały rok ;)

    OdpowiedzUsuń