6 lutego 2013

krótka historia kredensu



Dziś dość krótko o szczegółach i detalach mebla nad którym pracowałam ostatnio. Klasycznym, drewnianym, jasnym z bejcowanymi elementami balu oraz płycin drzwiczek i szuflad, W ciepłym odcieniu złotego dębu*. Malowanym ręcznie, projektowanym za pomocą ołówka i linijki. Lekko przetartym, aby nadać formie plastyczności i podkreślić ładne linie frezów. Z moją ulubionym małym ząbkiem frezu na brzegach blatu połączonym z delikatnym łukiem i ładnym kantem. Na pełnym cokole, który łatwo zdemontować, aby posprzątać pod meblem. Z zawiasami pasującymi do całości i drzwiczkami górnego segmentu czekającymi na oszklenie. Z prowadnicami pełnego wysuwu.  Niektórzy całość widzieli już na facebooku. 

Kilka obrazów z detalami, aby spojrzeć z innej perspektywy... 


Ponieważ złoty dąb jest wg mnie najładniejszą bejcą wpadającą w linie pomarańczy kant opisanego z czułością już wyżej blatu we wspomnianym kolorze wrzucam do WYZWANIA u Uli. 




34 komentarze:

  1. Rzeczywiście piękny kolor i piękna całość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kredens:) Marzy mi się kiedyś taki do kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ! Też uwielbiam ten odcień dębu :) Jest taki przyjemnie "ciepły".
    PS - zapraszam do mnie po urodzinowe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! To, co widać na tych zdjęciach to to, że żaden milimetr nie umknął przed Twoimi rękami. Pięknie dopracowany. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Dopracowany! Niezwykle efektowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja to się ślinię na ten mebelek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest niesamowity.... bardzo mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. ohhh przepiękny jest... no chyba Twoje zdjęcie dziś będzie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej... aż mi dech zaparło. przepiękny kredens!

    OdpowiedzUsuń
  10. Komoda jest idealna w każdym calu , pięknie to połączenie , naturalnego koloru z bielą!!! Jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycałam się już na fcb :-)
    Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny kolor!
    I komoda przecudowna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest przepiękny! Nie mogę wyjść z podziwu nad Twoją pracą! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG, jest przepiękny!! Marzy mi się kuchnia w takim stylu i w takich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdolniacha! :) Ciekawe podejście do tematu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne. Bardzo podoba mi się ten styl.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy dostałaś Al mojego maila z pytaniem ? pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny!! Dokładnie wykonany! Cudo!!

    OdpowiedzUsuń