14 lutego 2013



Na początku lutego ruszył APETYCZNY PROJEKT WALENTYNKI. Jako jedna z pierwszych przedstawiłam Wam jeden ze sposobów na udane walentynki. Najprostsze ŚNIADANIE podane wprost do łóżka. I nie ważne czy obchodzicie czy nie. Miły gest ze strony ukochanej osoby cieszy zawsze. A jeśli kochamy, to dzień zakochanych mamy przecież codziennie! 

A dlaczego nikt nie przypomniał mi o ty, że obiecałam podkładki? 
O kontakt poproszę Beti z Domku na Polance, która jak już policzy słoje na podkładkach może opowie jak to się ma do lat spędzonych na podawaniu mężulkowi kawy :)) 


Nie zapomnijcie o kwiatach, nawet jak macie kupić je sobie same!
Ja tak zrobię, bo zostałam słomianą wdową. A jeśli szukacie więcej walentynkowych inspiracji i pomysłów zajrzyjcie koniecznie do PROJEKTU, który zorganizowała i pięknie opracowała Ola z Apetycznego Wnętrza. Projekt będzie aktywny jeszcze przez jakiś czas, a potem... a potem zniknie, bo przyjdzie czas na inne projekty!

19 komentarzy:

  1. nie śmiałam nawet przypominać :) ale pewnie każdy czekał cierpliwie heheh. miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już sobie kupiłam - świeże hiacynty!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia tak trzymać!
      a mnie rano otrzeżwił widok mojego głupiego kota który wryzł najnowszego hacynta !!!!!!! zaraz ściera poleciała

      Usuń
  3. O ja też dziś jestem słomianą wdową.
    Ale kwiaty mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh mozemy sie na winko umówić ;)
      a ja kupię sobie żółte tulipany o!

      Usuń
  4. piękne zdjęcia :)
    Dużo miłości życzę :)
    I cudny wazon! No czad!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i wzajemnie :))
      wazon sama zrobiłam, co prawda trzeba do niego wsadzać kwiaty w słoiku, ale z zewnątrz go uwielbiam ;P

      Usuń
    2. nie dziwię się! :)
      cudowny!

      Usuń
  5. Al świetny post:) zapraszam do siebie:)))
    uwielbiam tulipanki:D i te Twoje drewniane cudeńka TYŻ:P

    OdpowiedzUsuń
  6. czary z drewna, wspaniała nazwa!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. no ja dzis po pracy tez słomiana wdowa,.. maz muzyk pracuje.. na fiestach walentynkowych.. ja z synem swietujemy sami ;) a kwiaty sobie kupie sama ;) juz widziałam piekne tulipany niedaleko pracy ;) dnia pełnego miłosci Al ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Al kochana, ściskam Cię dziś gorąco z okazji Walentynek!!!
    Pozdrawiam
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Al - za wspólne wzięcie udziału w projekcie! :-)
    Twoje cudeńka zawsze mnie zaskakują!

    OdpowiedzUsuń
  10. bajkowe te zdjęcia!!!! piękne po prostu...

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję dziekuje :) za miłe słowa i udział w projekcie :) cieszę się, że w tak krótkim czasie udało nam się zebrać i coś fajnego zoorganizować :) n to teraz czas na wiosenną edycję :) już niebawem podam w skazówki :) przemiłych walentynek, jako my słomiane wdowy mamy sobie zafundować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Apetyczny projekt był doskonałym pomysłem, chcemy więcej takich akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Al dziękuję za prezent, naprawdę się nie spodziewałam. Nie wiem jak to się stało, że nie zauważyłam takiej informacji. Dzięki za Twoją wiadomość i już do Ciebie piszę maila.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej , wszystko cudne u Ciebie ale ja tak z innej beczki troszkę, bo chciałam zapytać gdzie kupiłaś te cudne prążkowane kubeczki :) ???
    Pozdr
    Madi

    OdpowiedzUsuń