23 lutego 2013

deski do krojenia dostępne w SKLEPIE; sznurkowy koszyk na pieczywo zRĘCZNA ROBOTA
Do sklepu trafiła kolejna partia desek do krojenia, ty razem chmurki. Pytało o nie już kilka osób, wiec uległam. 
Są duże i małe, wszystkie bukowe...  na zamówienie można zamówić sobie cynamonowy obłoczek z czereśni, który po zaolejowaniu będzie wyglądał jak CIASTEK. W SKLEPIE są wciąż SOWY DO KROJENIA Mam też małe jabłuszko, które mam nadzieje znajdzie właściciela, a za kilka dni  pojawi się... zdradzę, że deska dla prawdziwych fanów skandynawskiego stylu oraz najpopularniejszego konia świata :) 

Miłej soboty !

15 komentarzy:

  1. Chmurka, wiadomo, już się jej doczekać nie mogę ;)
    Ale zachwycił mnie na nowo ten ciastek!
    Dopiero przejrzałam na oczy i urodę tego drewna dostrzegłam - cuuuudoooooo!
    Chyba na chmurce i jabłuszku się nie skończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chmurka bomba! Przy najbliższym przypływie gotówki zamówię :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prostota jest szczytem wyrafinowania, zatem tego się trzymaj. Piękne rzeczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Al, a co z szydełkami? mam już na nie pomysł?
    Chmirka genialna! szkoda że nie mam kuchni :( a na konika chyba się skuszę jak już będzie hihi :)

    Al a można zamówić u Ciebie 2 literki? ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JASNE PISZ @
      A konki będą mam nadzieję jak najszybciej :))

      Usuń
  5. Piękne te deseczki, a szydełkowy koszyk również bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Al już na fejsie pisałam chmurkowe love - niebiańska decha i już

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubie chmurkowy motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Al ta chmurka powstała prosto z rąk anioła:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja jeszcze na takie coś trafiłam

    http://lawendowykredens.blog.pl/2013/02/17/meble-belldeco-nowosci/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem jak to jest możliwe, że ja tego Twojego bloga tak omijam, omijam i wpaść nie mogę, a gdzie się nie ruszę to wszyscy do Ciebie linkują. I nie dziwię się temu ani odrobinę, takie cuda pokazujesz...:) W sklepie ogromnie spodobał mi się organizer na biurko w kształcie konika, świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje deski do krojenia. Każda jest bombowa i gdybym tylko mogła, miałabym je wszystkie... na ścianach mojej kuchni, aby pokazać wszystkim te piękności!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zachwycona Twoimi drewnianymi cudami:)

    OdpowiedzUsuń