9 kwietnia 2012


i to by było na tyle :) 

27 komentarzy:

  1. :-)
    Swieta, swieta i po swietach????
    A nie: swietowac mozemy caly czas, jesli lubimy to co robimy, to kazdy dzien pracy jest dla nas swietem, prawda Al?
    No moze babki juz nie bedzie... :-(
    Imienniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak Aleksandro :)

      babkę uwielbiam, ale teraz czas na dietę :P

      Usuń
    2. Z ust mi wyciągnęłyście;))) A po świętach rzeczywiście trzeba się zabrać za siebie, oczywiście piję do siebie;)
      Buźka!

      Usuń
    3. ja ambitnie wskoczylam w dresik i od 2 godzin oglądam moją ulubioną choreo do ukochanego utworu... miałam poćwiczyć a tyłek mi przyrósł do siedzenia :P

      Usuń
  2. babka?
    a ja myślałam,że u Ciebie Tylko drewnianą zobaczę :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hłe hłe święta były nic nie strugałam (prawie :P )

      Usuń
  3. U mnie podobnie:)
    Pozdrowienia poświąteczne zatem ślę,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzajemnie i dobrze, że już po :)

      Usuń
  4. babka pisakowa to takie niebo na ziemi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta BYŁA drożdżowa bez rodzynek :)

      Usuń
  5. Pani Olu, pewnie grafik wypełniony do Bożego, ale zapraszam na moje konto na pintereście (link na blogu),
    fajny drewniany ;)pomysł tam wyczaiłam (fotka jest też w poście),
    czar z drewna jest to po prostu ;)
    prawie-poświąteczne pozdrowionka,
    dziki lokator z www.bezmeldunku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się na tym printerscie totalnie gubię :/

      Usuń
  6. Miałam być dzielna w te święta, a teraz boję się stanąć na wadze:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aja pochasałam 2 godzinki i mysle teraz co by tu wsunąć ....

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. ześ Ty może nic nie jadła przez święta ????

      Usuń
  8. mój Janek by chętnie wszamał te okruszki ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie babka zniknela w mig :) Ledwo niedzieli doczekala :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Olu:) A u nas jeszcze wybór mazurków spory - zapraszam:) Co śniegu - to niechby zachowali go ci, co nim zawiadują - na przyszłą zimę:( Taka trochę sceneria przedziwna - palmy wielkanocne, jajka ... i śnieg..
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń