31 października 2011

szybki szpil


przyznam się, że znowu zapomniałam o rocznicy ślubu moich rodziców 
tzn. przypomniałam sobie w ostatnim momencie wczoraj wieczorem 
gdy mama zapytała czy wpadnę na tort
i pomyślałam o takim małym drobiazgu 
{dość pracochłonnym, ale ja zawsze miałam do takich słabość}


 po rodzinnym popołudniu 
na usta ciśnie mi się usta tylko jedno:  rodzina Adamsów
...




{DOPISANE  O PORANKU}


spośród prawidłowych odpowiedzi o cudaka, który po prawdzie jest zatrzaskiem meblowym, a nie zawiasem jak pisało wiele z Was
 wyrzynać będę dla Anabel  za dobrą odpowiedź 


a spośród wszystkich nie do końca dobrych odpowiedzi w ramach pocieszenia wyliczona została Maggie (ta to ma farta ostatnio)


Dzięki za zaangażowane i miłe maile 
:)


jak na liczniku  pęknie 5 na przedzie pomyślę o giveaway 

5 komentarzy:

  1. Rewelacyjny miałaś ten pomysł!

    Urocze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent dla Rodziców!
    Gratulacje dla Anabel!
    Al.! Dzięki Tobie zaczynam zgłębiać gwarę śląską...
    Co to właściwie jest szpil?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuzik szczerze mówiąc to ja nie wiem, co to "szpil" dokładnie, u nas tak się mówi. Zresztą wydaje mi się, że nie tylko na śląsku :)

    OdpowiedzUsuń