1 października 2012

krążki do szlifowania RUBIN, po zdjęciu ze szlifierki idealnie nadają się do ręcznych wykończeń :) 
Lubicie październik?
Bo ja tak. Szczególnie ten słoneczny, kolorowy... a czasem wietrzny i deszczowy pod warunkiem, że mam czas na zrobienie sobie wolnego popołudnia i wieczoru. A ponieważ luksusy mi takie na razie nie dane,  życzę Wam i sobie dużo jesiennego słońca i ferii barw na co dzień :) 

W SHOPie znajdziecie konie dębowe gniadoszki  i brzozowe siwuski- najpiękniejsze w naturalnych kolorach, jedne z ostatnich w cieńszym wydaniu, które można zarówno stawiać jak i wieszać na ścianie.

Zapraszam!

23 komentarze:

  1. Ty! Pracuś może byś tak spała, a nie w nocy posty piszesz:P ja też kocham ten słoneczny październik... wspaniałego nowego miesiąca! ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh a kiedy mam pisać, dziś wysmażę maila jak dokonamy ważenia :P

      Usuń
  2. Lubię październik...zwłaszcza gdy jest pełen słońca...i kolorów:)Deszczowy trochę mniej...

    Ślę ciepłe jesienne pozdrowienia z uśmiechem serca i duszy*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że jest pieknie, szczególnie w parkach i lasach, że cudowne kolory, że fantastyczne szuranie liśćmi, że słońce świeci pod katem doskonałym do robienia zdjęć w plenerze... Wiem to wszystko, ale i tak wolę lato! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesień to nie jest moja ulubiona pora roku, ale taka kolorowa i słoneczna bywa piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że lubimy! I zawsze zaczynamy go od świętowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świętowanie października czas zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, TAKI pazdziernik jak na Twoich zdjeciach to moze i lubie....
    Pozdrawiam
    Imienniczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Al, wszystkim odwiedzajacym mój dom sentencja bardzo sie podoba , tzn. wykonanie bardzo sie podoba, bo jednak co drugiej osobie musze tłumaczyć sens zdania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh ja tez tłumaczyłam tym, co zaglądali do warsztatu :P
      żądam zdjęcia :)

      Usuń
  9. Ja to czasem mam wrażenie że Ty wogóle nie śpisz :P non stop pracujesz i cos tworzysz :)
    podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee spimy średni od 2.30 do 8/9 :)
      ale posty pisane po nocach to już mi weszły w krew :P w ciagu dnia nie mam na to czasu stąd ta myśl o tablecie :)

      Usuń
  10. czy lubię pażdziernik, ? ach w sumie nie wiem, to się okaże ;)

    świetne połączenie na zdjęciu :) krążków też czasem używm , jak trzeba tu i gdzieniegdzie coś "przetrzeć" :)
    pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krążki jakoś tak same się znalazły obok liści i zdjęcie samo wyszło:)
      jako studentka październik tak samo kochałam jak szczerze nienawidziłam :P

      Usuń
  11. ekstra fota! eeeekstra!
    niciak z lawendowego domu bomba! (chcę mój na biało:P).Aranżacja do numeru mnie powaliła na kolana!!!!!!!!!!!!PO-WA-LI-ŁA
    p.s. dotarł sms męcząco -drążący w weekend?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dotarł zbieram się mentalnie za napisanie maila,
      dzięki numer LD jest bombowy a okładkę sobie chyba wydrukuje i powieszę w kuchni o!

      Usuń
  12. Oby ten październik był dla nas wszystkich łaskawy :)

    OdpowiedzUsuń