27 stycznia 2015

GIVEAWAY WYNIKI



Długo czytałam Wasz komentarze i chętnie przyznałam bym kilaka nagród niestety deska jest tylko jedna. 

Deska trafia do Agi, która zostawiła komentarz na blogu Czarów napisała coś, co na długo utkwiło mi w pamięci... a mianowicie napisała o szacunku dla szlachetnego materiału jakim jest drewno.  Tworząc Marokanki przywiązuje do tego bardzo dużą uwagę, gdyż drewno naszego rodzimego orzecha włoskiego jest wyjątkowe i szczególnie przeze mnie ulubione :) 

 Przeczytajcie sami: 

:Aga25 stycznia 2015 09:06

Piękna jest ta deska: kształt, kolor, grubość - wszystko mówi o tym, że to unikatowy przedmiot użytkowy. Mnie zawsze jest żal wycinanych drzew, bo nazbyt często traktowane są bez szacunku. W Czarach z Drewna widać bezbrzeżny szacunek dla szlachetnego materiału. Od razu przychodzi mi do głowy porównanie z Indianami z klasycznych powieści dla młodzieży, gdzie myśliwy przeprasza upolowane zwierzę i tłumaczy mu, dlaczego musiał je zabić. To rzecz jasna romantyczna wizja, ale wiele mówi o stosunku człowieka do przyrody, juz na poziomie mentalnym nie dopuszczając do bezmyślnej eksploatacji. Nasza mała rodzina stara się w domu otaczać przedmiotami, które mają - oprócz urody i funkcjonalności - dobrą historię do opowiedzenia. Dlatego bardzo się cieszę, że przeczytałam wywiad w Ilobahie i znam historię, jaka stoi za Czarami z Drewna. Teraz wiem, że ta decha ma wszystko, co potrzeba, by znaleźć u nas swoje miejsce. Będziemy o nią dbać, bo uwielbiamy dobre rzemiosło. Z serdecznymi pozdrowieniami

Dziękuję Wam za udział!
magazynowi ILOBAHIE CREATIVE dziękuję za pomoc w organizacji konkursu oraz zaproszenie mnie do styczniowego numeru!
Wszystkich zainteresowanych Marokankami proszę o cierpliwość, deski znów będą dostępne :) 

Pozdrawiam serdecznie Al


WYGRANĄ PROSZĘ O KOMENTARZ POTWIERDZAJĄCY ODBIÓR DESKI WRAZ Z ADRESEM EAMIL ORAZ O KONTAKT  na czaryzdrewna@gmail.com  
W przypadku braku kontaktu ze strony wybranej osoby deska trafi do kogoś innego:)

17 komentarzy:

  1. Ładnie napisane. Nabożnie. Gratuluje Marokanki z polskiego drewna ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście trochę mi żal, że Marokanka nie powędruje do mnie;) ale serdecznie gratuluję Wygranej i dzięki za zabawę!
    Pozdrawiam,
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ot szczesciara :) gratulacje!... a taką piękne deskę i tak sobie sprawię ;P:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!Ja do super nagród szczęścia nie mam, więc nawet nie startowałam:)
    Ale u mnie konkurs ot taki bez "myślenia"
    Zapraszam
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję! Ale mam radochę! Kot patrzy na mnie dziwnie, bo podskakuję na krześle i wydaję dziwne odgłosy, ale siedzi przy mnie, bo najwyraźniej też chce być częścią chwili :)

    Mail już wysłany. Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nagrody i umiejętności pisarskich. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję cudnej nagrody....

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdrość mnie zżera:) Gratuluję

    OdpowiedzUsuń

  9. Thread coordinator nicely distinctive and writer. Wait for you more threads about this area .
    شركة مكافحة حشرات بالرياض - شركة رش مبيدات بالرياض - شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض - شركة مكافحة الصراصير والبق بالرياض - شركة مكافحة الفئران بالرياض - شركة تنظيف فلل و شقق بالرياض- شركة تنظيف موكيت وستائر وكنب بالرياض - شركة تنظيف وعزل خزانات بالرياض- شركة كشف تسربات المياه بالرياض- شركة نقل اثاث بالرياض - شركة تخزين اثاث بالرياض- شركة نقل عفش بالرياض - شركة تنظيف واجهات بالرياض- شركة تنظيف مسابح بالرياض- شركة تسليك مجارى بالرياض .
    شركة مكافحة حشرات بالرياض
    شركة رش مبيدات بالرياض
    شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض
    شركة مكافحة الفئران بالرياض
    شركة مكافحة الصراصير بالرياض
    شركة مكافحة البق بالرياض
    شركة تنظيف فلل بالرياض
    شركة تنظيف خزانات بالرياض
    شركة تنظيف موكيت وكنب وستائر وسجاد بالرياض
    شركة تلميع سيراميك بالرياض
    شركة نقل اثاث بالرياض
    شركة نقل عفش بالرياض
    شركة تخزين اثاث بالرياض
    شركة كشف تسربات بالرياض

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukalam w ofercie sklepu ale nie macie tych desek na stanie,kiedy się pojawią?Pzd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedna na pewno w najblizszych dniach, bedą też białe
      trzeba śledzić :)

      Usuń
  11. Nagroda jak najbardziej zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń