14 września 2012

taca, na której zmieści się cały poranek ...

owalna taca by: Czary z Drewna 
Moi sąsiedzi dziś bardzo wcześnie zaczęli swoje "występy" i o dość barbarzyńskiej porze zaczęłam dzień. Miałam czas zostać w ciepłej pościeli, rozpisać plan na dziś, zjeść śniadanie, wypić kawę, przejrzeć kilka magazynów. Do SHOPu trafiła owalna taca, którą uwielbiam na takie leniwe poranki. Bardzo konkretna, stabilna, w całości wykonana z sosnowego drewna o bardzo ładnym rysunku :)

Przypominam też o konkursie IKEA nie bójcie się zostawiać komentarzy, nagroda to 100 PLN na zaupy w IKEA, torba i katalog. Myślę, że warto :) Mam też dodatkowy katalog do oddania, a do katalogu dorzucę małą niespodziankę. Kto chętny?

Udanego dnia :) 

41 komentarzy:

  1. Katalog z niespodzianką brzmi bardzo zachęcająco ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna taca, rzeczywiście z taką miło rozpocząć poranek!

    Do ikei mam tak daleko... a katalogu ani widu, ani słychu! Masz szczęście, że jesteś posiadaczką dwóch sztuk :) Muszę pomyśleć nad odpowiedzią, bo jestem chętna, i to bardzo!

    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się chetnie podzielę :)
      o tym co i kto bedzie jutro

      Usuń
  3. i jeszcze jakby ktos miły przyniósł to sniadanie do łóżka........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe własnei ja sobie musiałam sama zrobić

      Usuń
  4. Prawda Al, że dzisiejszy poranek jest piękny, (pomijając sąsiadów) widzę że i u Ciebie słoneczko świeci.
    Miłego dnia życzę i pięknej pogody przez weekend. Mam nadzieję iż ręka dochodzi do zdrowia.

    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie było ładnie ale się skiepściło... ale jak zimno!
      a reka cos czuje, że dlugo się bedzie goiło... ale przynajmniej już tak nie boli

      Usuń
  5. taca jest wspaniała Al:)
    genialna!
    a po katalog tak jak pisałam pojadę sama w weekend:) przy okazji jakieś zakupy będą:)

    ach Ci sąsiedzi... ;>
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania mam nadzieję, że dostaniesz katalog bo ja wszedzie czytam że katalogi wymiotło

      a moi sąsiedzi to Kiepska wersja Rancza W 11 podzieliś przez TRUUUUUUDNE SPRAWY :P

      Usuń
  6. Niespodzianka brzmi interesujaco:) ja zapraszam tez do mnie na candy;)))
    Taca swietna..
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka mała od czarów w drewna w szwedzkim stylu mam nadzieję, że się spodoba :)
      zaraz zajrzę :)

      Usuń
    2. Mała w szwedzkim stylu kojarzy mi się z mini Dalą do kluczy ;) Chcęęę hihihi

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bea, zdążyłaś ze smacznego na moje 2 sniadanie :P

      Usuń
    2. Ha ha, bo ja na ogół jem śniadanie na obiad a obiad na kolację:))

      Usuń
    3. heheh to jak ja normalnie
      a dziś dwa śniadania obiad z dwóch dan i chyba sobie jeszcze coś wciągne ;P

      Usuń
  8. U mnie też świeci słońce i taki wrzesień lubię. Tablica dotarła, jest idealna :) dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :) cieszę się bardzo
      u mnie to słońce jakieś niemrawe już i zimno a ja rozwaliłam właśnie zamek w ulubionych kozakach :/

      Usuń
  9. Piękna taca, marzenie!
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny tytuł posta...i piękna taca:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. taca sliczna i rzeczywiście cały poranek zmieści :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  12. Taca jest wspaniała, to połączenie różnych kolorów dało świetny efekt! A tytuł posta - pięknie to ujęłaś :)
    Chętnie dołączę do tych, co wyrażają chęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna taca:) chętnie przygarnęłabym taką do siebie... muszę pomyśleć o zakupie;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh! Przydałaby się i u mnie taka taca, gdy rano z kubkiem kawy i śniadaniem zmykam "na górę" do pracy, ach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna! Teraz tylko namówić swojego K. na śniadania do łóżka muszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jej ta taca jest obłędna ...drewno robi jednak na mnie niesamowite wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. hihihihhi przeczytała tytuł..zobaczyłam tacę i pierwsze co mi przyszło na myśl "taaaaaa dla mnie to musiałaby być taka mikroskopijna" :P ale tak na serio to mi ta taca zawsze się podobała. Jest boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo piękna taca na poranną kawę i pyszne śniadanko! :)) Ty to masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  19. na pewno nie wstałaś wcześniej niż ja! :D
    bardzo fajna tacka, niedługo będę kompletować nowe wyposażenie, bo stare mi się znudziło, więc na pewno zajdę! :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy http://house-manager.blogspot.com/2012/09/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Taca przecudowna :) Ale miło by było dostać śniadanko do łóżka na takiej tacy...ach, marzenia...

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna taca, to miłe leżeć sobie w łóżeczku i zajadać pyszne śniadanko z takiej tacy, zwłaszcza jak to ktoś specjalnie dla nas je przygotuje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. cudna taca.... ja dziś o takim właśnie zaleganiu marzyłabym, ale niestety budzik zadzwonił o 6:10:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękności, ach... żeby tak jeszcze sama kawę robiła, piekła rogalika na rano i serwowała sama do łóżka, byłabym w raju:))
    miłego weekendu
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  24. taca świetna, ale w mojej małej norce przydałaby się raczej jakaś łapka, którą nie podnosząc się z łóżka można by sięgnąć coś z blatu kuchennego umiejscowionego zaledwie metr dalej ;P Pozdrowionka, słonka! Pod WaWą powoli zaczyna przebijać się przez chmury ;)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj !
    Taca jest..bardzo fajna :) Czy możesz napisać w jakiej cenie ? poza tym mam pytanie czy mogę Cię dodać na bloga ? zaglądam do Ciebie od jakiegoś czasu ale dopiero teraz założyłam własnego .
    Pozdrawiam !
    PS. czekam na odp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://shop-czaryzdrewna.blogspot.com/2012/09/owalna-taca.html tu w sklepie są szczegóły, bedzie mi miło jak dodasz mojego bloga do swoich ulubionych :)

      Usuń