22 listopada 2011

kocia miętka

Miałam ostatnio zlecenie na drabinkę z podestem 
drabinka miała około 190 cm, przy kącie pochylenia 70 º 
13 stopni przy odległości 13 cm od siebie...


... bo to drabinka dla małych kocich łapek. 

Drabinka zostanie dołączona do balustrady tarasu, aby kot mógł sam wchodzić do góry ze swoich wycieczek po lesie. Dodatkowo drabinka ma podest z bandą, gdzie kot będzie się mógł wylegiwać i podziwiać okolicę. Taki koci taras widokowy, widać go na środkowym zdjęciu po niżej, nie skręcałam w pracowni całej konstrukcji, bo i tak nie miała bym jej gdzie zaprezentować, ale może za jakiś czas uda mi się pokazać zdjęcie po montżu. 


Gracja Miał w roli modelki czyli sesja dynamiczna :) 


od strony technicznej ... 


 dodam, że kocia drabinka nie jest byle jakim zbitkiem kawałków sztachetek 

do połączeń elementów używałam systemu DOMINO 


kto kiedyś wycinał ręcznie czopy, wie jakież to zbawienie :) 

Pozdrawiam!

{a skoro niciaki się tak spodobały zrobię jeszcze jakieś w przyszłości }

13 komentarzy:

  1. jak widać projekt i wykonanie zaakceptowane przez gatunek docelowy:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Qrko, mój kot dostał pałke z wuefu z wykrzyknikiem. Toż to leniwa łamaga się okazała jak miała ładnie chodzić po drabince, nawet po kiełbaskę się jej nie chciało...

    Carr, jak każdy z mojej pracowni. Jak czary to czary :)

    Nattka, witam na blogu, wczoraj znalazłam info o candy, a dziś pooglądałam sobie Twoje torby przy kawie i oniemiałam, oszalałam i a chce prawie połowę :)) Dziękuję za mile słowa i zapraszam ponownie. staram się aby blog prowadzony poprawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponad godzinę przeglądałam Twojego bloga (przejrzałam całego) i spisywałam co bym chciała :)
    Dodalam go do swojej listy blogowej, więc będę teraz na bieżąco :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach ... i ten kolor drabinki, cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Barbarella witam serdecznie :) a długą masz tą listę?? Zapraszam codziennie staram się być w mirę na bieżąco z dodawaniem postów

    kolor drabinki jest mega przyjemny, zdjęcia nie oddają go całkowicie aczkolwiek starałam się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie uwierzysz, ale kot mój wlepił nos w monitor, chyba i jemy drabinka się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maggie, nawet hefta po jedzeniu jak prawdziwa bulimiczka :D

    Bajówka, bo każdy kot marzy o takiej drabince, tylko zamawiać :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby się tylko obrońcy wszystkiego co skrzydlate nie uwiesili na Tobie, że ułatwiasz kotu robotę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lista zachcianek? Kilka pozycji się znajdzie :) Dojrzewam do napisania zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięękna! Jaką farbą (chodzi mi dokładniej o kolor)została pomalowana drabinka? :)

    OdpowiedzUsuń