1 lipca 2011

kilka słów wstępu

Moją pasją jak i sposobem na życie stało się w bardzo ogólnym tego słowa znaczaniu. Zajmuję się malowaniem, projektowaniem, przerabianiem, restauracją  nowych jak i strych mebli i przedmiotów drewnianych. I nie tylko drewnianych.  Uwielbiam nadawać nowy styl zużytym, zniszczonym i nadgryzionym zębem czasu rzeczom. Również nowe pozbawione duszy rzeczy są dla mnie materiałem do twórczej pracy.
Inspiracją jest dla mnie każdy dzień, przyroda, ludzie i kompozycja świata w około.
Lubię słuchać o gustach i upodobaniach każdego z osobna. Każdy z osobna to istna kopalnia pomysłów na to jak upięknić można jego otoczenie.

Moje skupienie i uwaga zwrócona głownie ku drewnu wiąże się z moim ukochanym. Osobistym Stolarzem, który wprowadził mnie w drewniany świat mebli i zaraził mnie pracą :)

1 komentarz: