2 stycznia 2014

hello 2014

Witajcie w nowym roku :) 
Nie jestem ani fotografem, ani grafikiem... ale lubię mieć fajne tło na pulpicie laptopa czy telefonu. Lubię je też w miarę często zmieniać. Pomysł na 2014 to podzielnie się moimi co miesięcznymi obrazami z fanami oraz czytelnikami Czarów, można sobie skubnąć. Linki pod fotografiami, ponieważ akcje z Flickr przeprowadzam po raz pierwszy proszę o wyrozumiałość jeśli coś działa nie tak.. 


DOWNLAD
DOWNLOAD


Który kalendarz wybieracie ostre cięcie czy małą czarną na szczotkowanym dębie?

xoxo 
Al

23 komentarze:

  1. Mała czarna:) Piękne, choć pozostanę przy "moim" pulpicie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :) To zdjęcie z czerwienią świetne :)
    Pozdrawiam i życzę spełnienia marzeń w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. mała czarna jest na moim smartfonie fajnie wyglada :)

      Usuń
  4. A co to tam na pierwszym..? Podoba się a nie wiem co;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie ostre cięcie. Odjechane. Aż ciary przeszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostre cięcie, co by nie napisać rżnięcie pasowało mi do karnawałowych wystrzalów

      Usuń
  6. Zdecydowanie mała czarna! Dziękuję, tapety są piękne :)
    Już czekam na luty i mam nadzieję, że nie zrezygnujesz ze swego pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam nadzieję, że wytrwam w dodawaniu tapet i juz sie czaje na lutową aranżację

      Usuń
  7. Chociaż nie pijam kawy wybieram drugie. Ten szczotkowany dąb skradł moje serce na tyle, że posprzątałam wszystkie ikonki na pulpicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ja ez zawsze przy nowym kalendarzu robie porzadek na pulpicie :P

      Usuń
  8. oba wspaniałe :) wszystkiego naj w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog:) Idę oglądać dalej...
    Pozdrawiam!
    Marzena

    zapachlawendy75.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba zdjęcia świetne, ale pierwsze wygrywa, uwielbiam takie zdjęcia ze 'strefy roboczej' ;)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewcia z Szumiących Jodeł5 stycznia 2014 20:26

    chyba jednak nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł! I mała czarna na drewnie od razu nastraja świetnie :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wzięłam kawkę, w moim przypadku nie mogło być inaczej ;)
    ciekawa jestem jakiego programu używasz do robienia kalendarzowych fotek, zdradzisz?
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń