22 listopada 2013

POST GOŚCINNY

Pst....tu CZARNA BIEDRONKA...pewnie zastanawiacie się co ja u licha robię na blogu Al. Spieszę wyjaśnić - przybywam, żeby Was inspirować! Dzisiaj na tapetę weźmiemy coś co uwielbiam czyli DESKI! Gdyby nie metraż mojego mieszkania mogłabym mieć ich całą półkę. Ograniczyłam się jednak do kilku egzemplarzy. Jak się pewnie domyślacie wśród nich jest taki, który powstał w pracowni Czary z Drewna. Kupiłam go sobie jako nagrodę za zaliczenie ostatniej sesji na studiach. Ten moment był tak samo piękny jak ta decha!

Dlaczego postanowiłam Was zainspirować? Powodów jest kilka - kocham drewno i drewniane przedmioty, więc chciałabym Was tą miłością zarazić. Gorąco kibicuję Al i jej Czarom, które są naprawdę niesamowite, a co najważniejsze - idą Święta i w ciągu najbliższych tygodni w różnych miejscach będę namawiać Was do kupowania rękodzieła wykonanego przez zdolne osoby zamieszkujące nasz piękny kraj! 

Zanim polecimy z tematem ku woli wyjaśnienia - nie jest to oferta handlowa Al. Być może zgodzi się Ona na indywidualne zamówienia inspirowane tym postem, a jeżeli nie - zawsze możecie zamówić w Czarach "surowe" dechy i spróbować swoich sił we własnoręcznym przerabieniu ich. No to startujemy !


Na pierwszy ogień zwykłe dechy, takie które przydadzą się w każdej kuchni. Im będą ładniejsze tym bardziej będą cieszyć oko. Uwierzcie mi - nie ma nic przyjemniejszego niż krojenie na ulubionej desce. 
Nie wspominając o tym jak bardzo przydaje się taka do serwowania (i to nie tylko serów!).


Wystarczy jednak, że deska ma nietypowy kształt lub malowanie i już robi się ciekawiej.

Można też na desce wybić napisy - inicjały właściciela, ważną datę albo po prostu przeznaczenie deski.


Nie zachwycają Was napisy, które będą na desce na zawsze ?
Nie ma problemu - z pomocą przyjdzie farba tablicowa.


 A może chcielibyście mieć w swojej desce nietypowe uchwyty ?


Na koniec kilka sposobów na przerobienie desek wśród nich m.in. zegar i podstawka pod tablet.


Ciekawa jestem czy komuś udało się przebrnąć przez cały post ;)
W każdym razie pozdrowienia dla wszystkich czytających (i oglądających) !

źródło: mój Pinterest



Kilka słów od prowadzącej:
Dziękuję bardzo Biedronce w zaangażowanie i wiele ciepłych słów o Czarach. Na blogu CZARNEJ BIEDRONKI znajdziecie o wile więcej inspiracji! A jeśli kochacie naturalne piękno i nie chcecie w nie ingerować koniecznie zajrzyjcie do SKLEPU I LOVE NATURE, którego przedstawiać chyba nie muszę, ale jeśli ktoś nie zna... na pewno się zachwyci :)

Pozdrawiam
Al.

13 komentarzy:

  1. jak to przebrnął ???? ja to niedosyt czuję i takie posty mogłabym dwa razy dziennie czytać i OGLĄDAĆ !!!! no i właśnie idę pooglądać biedronkę przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie deski są cudne ... i jak tu zdecydować się na tę jedną ....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ożesz... uwielbiam deski do krojenia, ale te stołeczki na toczonych nóżkach pod sery rozwaliły mnie... super inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  4. Po tym poście musiałam napisać komentarz :D Mam apetyt na deskę serów...z zawartością :P Poza tym jaka kreatywność z deskami wiszącymi i służącymi jako kieszenie, baaardzo fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ZARĄBIASTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne wszystkie:) Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubie dechy jak na drugim secie.. w stylu I love nature :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne deski..takich jeszcze nie widziałam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne dechy, co jeden pomysł to lepszy na ich wykorzystanie;-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne te dechy, zwlaszcza te z brzegami kolorowymi i stojak na tablet :)

    http://sandycastledesign.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lindas as tábuas, eu sou apaixonada, estou sempre pedindo para Alfredo fazer para mim. Adorei as dicas de como servir.
    Tenha uma ótima semana.
    Anajá Schmitz

    OdpowiedzUsuń
  12. Deska imitująca świnkę prze, prze słodka!

    OdpowiedzUsuń